בימינו, הדרך המקובלת ביותר להעברת הזמנות לאירועים היא דרך הטלפונים החכמים.
ניתן לעשות זאת בקלות על ידי "שידור" ההזמנה לאנשי הקשר שלכם באמצעות אפליקציית המסרים הפופולרית, "וואטסאפ". גישה זו מציעה פשטות ונוחות בניהול רשימות האורחים במספר הקשות בלבד.
אישה צעירה, שנהנית מחיי הלילה הסואנים של עיר, מקבלת הזמנה דיגיטלית במכשיר הנייד שלה.
עיצוב ההזמנה הדיגיטלית ממלא תפקיד מכריע מכיוון שהוא משמש כ"פנים" של האירוע ונקודת המגע הראשונה עבור המשתתפים.
חיוני להעביר את המסר בצורה ברורה, ישירה ומושכת.
עם זאת, אנשים רבים נוטים להתעלם מהיבט העיצוב בשל מגבלות זמן, תקציב וגורמים אחרים.
התרחבות הפלטפורמות המקוונות הובילה לזמינות שלל עיצובי הזמנות, הכוללים סגנונות שונים כגון מינימליסטי, חדשני, מסורתי, פרחוני, ציורי ועוד. כל הזמנה משמשת כגרסה ייחודית של אחרת, עם וריאציות בניסוח, סגנונות גופן או סידור בפריסה.