בת מצווה הזמנה

גלו את השיטה הפשוטה והמהירה ביותר ליצירת הזמנות לבת מצווה. בחרו ממגוון רחב של דוגמאות ועיצובים והתאימו אישית את הטקסט שלכם. תוך 5 דקות בלבד תקבלו הזמנה דיגיטלית שניתן להוריד או לשלוח לכל המוזמנים שלכם באמצעות WhatsApp, דוא"ל או SMS.

הזמנת בת מצווה דיגיטלית

האם אתם מתכננים מסיבת בת מצווה והזמנתם מקום, אך עדיין צריכים להזמין את האורחים שלכם? ב-My Invite, אנו שואפים להקל על חייכם עם הפתרון המושלם. באמצעות השירות שלנו, תוכלו לעצב ולשלוח הזמנה דיגיטלית לכל האורחים שלכם לאירוע שהם לא ירצו להחמיץ. מהפלטפורמה שלנו, תוכלו לנהל את רשימת האורחים שלכם כולה, לעקוב אחר מי שצפה בהזמנה, לעקוב אחר אישורי הגעה, להציג את רשימת המשתתפים, לשלוח תזכורות לאירוע ועוד – הכל במערכת קלה לשימוש. My Invite הוא פתרון ניהול אירועים קל ופשוט.

לא בטוחים מאיפה להתחיל? תנו לנו לעזור לכם! ב-My Invite, תוכלו לערוך את ההזמנה שלכם ולבחור באפשרות המתאימה ביותר לאופי האירוע שלכם. בחרו את התמונה שתופיע בהזמנה, הזינו את כל הפרטים הרלוונטיים לגבי האירוע, כגון שעה, מיקום וכו', ובקליק פשוט שלחו את ההזמנה לכל האורחים שלכם. מעולם לא היה קל יותר להזמין אורחים לאירוע שלכם. My Invite