שירותי אישורי הגעה לחתונה

כל אירוע, בין אם זו חתונה חלומית או בת מצווה לבכור שלך, כרוך בהוצאות ניכרות ובעבודה רבה. גם לאחר בחירת מקום מדהים, חשוב לוודא שהעיצוב תואם להעדפות שלך, לרכוש לבוש נוצץ, לנהל ספקים, לסגור את רשימת האורחים, ליצור הזמנות, ואולי הכי חשוב, לקבל אישורי הגעה.

אישורי הגעה דרך My Invite

האם קיימת שיטה חלופית שיכולה להקל על הלחץ הכרוך בקבלת אישורי הגעה? התשובה היא כן חד משמעי, ולכן הוקמה שירות אישורי הגעה יוצא דופן. שירות זה פועל באמצעות מערכת מודרנית ופשוטה לשימוש. זה מתחיל ביצוא רשימת האורחים מאנשי הקשר בנייד שלך (לחיצה פשוטה על כפתור). משם, תוכל להקצות כל קבוצת מוזמנים למארחי האירוע המתאימים ולהתחיל בתקשורת אוטומטית עם האורחים. התהליך מסתיים בעדכונים בזמן אמת לגבי אלו שאישרו את השתתפותם ואלו שלא יכולים להצטרף לחגיגה.

תקשורת עם האורחים

האורחים יקבלו הודעת טקסט ושיחת טלפון לאורחים שלא ענו לסמס, שתבקש מהם לעדכן את סטטוס ההשתתפות שלהם ואת מספר האנשים בקבוצה שלהם בלחיצה אחת בלבד. כמארח האירוע, אתה יכול לעקוב בנוחות אחר המצב בכל רגע נתון (לדוגמה, האם הקרוב המשפחה הרחוק מחיפה יגיע עם שלושת ילדיו). האורחים מעריכים את השימוש בשירות חיצוני, מכיוון שהוא חוסך מהם אי נוחות אם הם לא מתכננים להשתתף. בינתיים, אתה יכול ליהנות ממידע מדויק ואמין, שמועבר ישירות לאתר שלנו.