שירות אישורי הגעה

מתקשים לקבוע את מספר המשתתפים באירוע שלכם ולא בטוחים כיצד לנהל את ההזמנות? ארגון וביצוע של כנס או אירוע יכולים להיות משימה מורכבת הדורשת משאבים משמעותיים, במיוחד מבחינה כספית.

 

ב-My Invite, אנו מבינים את האתגרים הללו ומציעים פתרון להקלת התהליך. אנו מספקים הודעת סמס או וואצאפ ייעודי, אותו ניתן לשתף עם המשתתפים הפוטנציאליים שלכם או לכלול בהזמנה לאירוע. זה מאפשר לאורחים שלכם לאשר את השתתפותם.

בנוסף, לאלו שלא מאשרים את נוכחותם, אנו מציעים את שירותי מרכז השיחות שלנו. כישות ניטרלית שאינה קשורה למארגני האירוע או הכנס, הקו החם שלנו מקל על המוזמנים ליידע אותנו אם הם מחליטים לא להשתתף.

כיצד השירות שלנו עובד? תספקו לנו את רשימת המוזמנים, ואנו ניצור איתם קשר באמצעות תסריט שיחה מנוסח היטב שפותח מראש למוזמנים שלא ענו להודעת הסמס . לאחר השלמת השיחות, נשלח לכם את רשימת המוזמנים המעודכנת יחד עם מידע מפורט על משתתפים מאושרים ולא מאושרים, מספר האורחים לכל מוזמן (יחיד, זוג או אורחים נוספים) וכל הערה שיש להם.

במקרים שבהם למשתתפים שלכם יש שאלות או בקשות דחופות, ניצור איתכם קשר ישירות כדי לקבל תגובה ולהעביר את המידע בחזרה לאורח. הנתונים שנאספו יוחזרו אליכם בתוך מסגרת זמן מוגדרת מראש ומוסכמת הדדית.