הזמנות לחתונה ואישורי הגעה

בקרוב אתם מתחתנים וזו סיבה לשמוח, אך כעת מתחיל החלק הקשה- החלק בו אתם נדרשים לתכנן האירוע שלכם: למצוא רב, אולם אירועים, קייטרינג מתאים, תאריך מושלם ועוד המון דברים שצריך לדאוג להם, מגדול ועד קטן, ואתם עלולים להרגיש קצת עמוסים מכל הארגון והאחריות המוטלת עליכם. על מנת להקל עליכם במשימה אחת- תוכלו לפנות אל חברת My Invite– החברה שתדאג לשלוח לכל האורחים שלה הזמנה לחתונה דיגיטלית דרך הווצאפ שתחסוך ממכם הרבה כאב ראש ויקל עליכם להמשך ארגון החתונה!

השירותים הנוספים של My Invite

רבים שואלים האם ל- My Invite יש שירותים חוץ מהנפקת הזמנה לחתונה דיגיטלית? התשובה היא כן, ומלבד שליחת ההזמנות אנו גם מוודאים את תשובתם של האורחים שלכם, בין אם הם מגיעים ובין אם לא דרך שיחת טלפון. ימים ספורים לפני האירוע המערכת שלנו שולחת הודעת תזכורת לכל המוזמנים שעליהם לאשר את הגעתם לאירוע. כך, ללא כאב ראש, תוכלו לדעת לקראת האירוע כמה אנשים בדיוק באים ולהימנע מהברזות.

My Invite הינה חברה המתעסקת הזמנות ושירותי וידוא הגעה בדיגיטל דרך הווצאפ, SMS וטלפון. כמו כן, שליחת מתנה לבעל האירוע דרך האשראי/ביט ואפל פיי. עם מוניטין גבוה, רפרטואר מדהים, מאות לקוחות מרוצים ושירות מעל ומעבר- הופכים את החברה למובילה בתחום. השירות שלנו כולל מענה זמין ומידי, ובו נציג מטעמנו שילווה אתכם לכל אורך ההליך.  כשמדובר ב-My Invite יש לכם על מי לסמוך.