אם אתם נמצאים בעיצומה של תכנון אירוע, בין אם זה חתונה, בר/בת מצווה, מפגש פרטי או אירוע חברה, סביר להניח שכבר טיפלתם ביסודות כמו מקום, קייטרינג ובידור.
עם זאת, היבט מרכזי אחד בתכנון אירועים שנשאר קבוע בכל סוגי האירועים הוא תהליך איסוף אישורי ההגעה.
הבנת מי וכמה אנשים יגיעו היא קריטית להזמנות מדויקות ולהחלטות התחייבות, מה שמשפיע ישירות על התקציב שלכם.
My Invite,
יצרנו פלטפורמה ייעודית וידידותית למשתמש המוקדשת כולה לתשובות להזמנות וניהול אירועים דיגיטלי. המערכת שלנו מציעה כלים חדשניים שנועדו לייעל את תהליך תכנון האירוע שלכם.
ניהול רשימת מוזמנים
ארגנו ללא מאמץ את רשימת האורחים של האירוע שלכם בצורה הפשוטה והמסודרת ביותר.
מעקב אחר תשובות להזמנות
ודאו בקלות את נתוני הנוכחות בלחיצה פשוטה, תוך ביטול כל סיבוך מיותר.
סידורי ישיבה דיגיטליים
הקלו על תכנון הישיבה שלכם בצורה חלקה. האורחים ידעו את מספרי השולחנות שלהם לפני האירוע, מה שהופך את התהליך לחלק עבור כל המעורבים.
דף אינטרנט לאירוע
דף אינטרנט ייחודי ומעוצב להפליא נוצר עבור כל אירוע, אותו ניתן לשתף עם האורחים שלכם כדי לספק את כל הפרטים הדרושים על האירוע המיוחד שלכם.
הזמנות דיגיטליות
בחרו ממגוון עיצובי הזמנות המתאימים לסגנון ולנושא של האירוע שלכם, או בחרו בעיצוב הזמנה משלכם.
כלי תקשורת
בין אם מדובר באישורי הגעה, תזכורות או הבעת תודה למשתתפים שלכם, הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכם להעביר כל הודעה לאורחים שלכם בצורה יעילה.
ניהול משימות
ארגון אירוע יכול להיות מכריע, אבל הכלים שלנו כאן כדי להבטיח שלא תפספסו אף משימה קריטית.
מעקב אחר הוצאות
עקבו אחר הוצאות תכנון האירוע שלכם בצורה חכמה כדי להימנע מעלויות בלתי צפויות והוצאות מיותרות.
הפלטפורמה של My Invite תוכננה להציע גמישות בתכנון האירוע שלכם, תוך הבטחה שהמספר המדויק של המשתתפים יבוא לידי ביטוי, ובסופו של דבר יחסוך לכם בעלויות משמעותיות.