הזמנה לחתונה בווצאפ

כשאתם מתחילים לתכנן את האירוע המלא באהבה שלכם, אתם עשויים לתהות מהי הדרך הטובה ביותר להזמין את האורחים שלכם: באמצעות הזמנה מודפסת מסורתית או דיגיטלית?

בשנים האחרונות, הטרנד הפופולרי ביותר הוא שליחת הזמנות דרך WhatsApp. אתם עשויים לתהות אם הזמנה דיגיטלית, במיוחד כזו שלא נשלחה בדואר, פוגעת ברשמיות של האירוע או בכבוד הראוי לאורחים שלכם. אל דאגה, אנחנו ב-My- Invite שמחים להציג בפניכם את הדור החדש של הזמנות לאירועים!

אז, האם כדאי לכם לשלוח הזמנה דרך WhatsApp לאירוע שלכם?

על ידי שליחת הזמנה באמצעים דיגיטליים, אתם מעניקים מגע אישי ומראים את תשומת הלב שלכם לאורחים שלכם. השימוש הנרחב והקבלה של כלי תקשורת דיגיטליים הופכים אותם לבחירה אידיאלית. להזמנות שנשלחות דרך WhatsApp יש יתרונות רבים:

האורחים שלכם מקבלים הזמנת וידאו לחתונה ישירות מכם, מכיוון שהיא נשלחת ממספר הטלפון שלכם. זה יוצר תחושה של קשר אישי.

WhatsApp מאפשרת לכם לשלוח הזמנות ייחודיות יותר, כמו הזמנות מונפשות המבוססות על סרטונים קצרים.

העלות נמוכה יותר, מה שהופך אותה לאפשרות אטרקטיבית בזמנים שבהם חיסכון בהוצאות הוא בראש סדר העדיפויות.

מה אם תוכלו ליצור הזמנה לאירוע ב-5 דקות בלבד?

אין צורך לפנות זמן בלוח הזמנים שלך, להתייעץ עם מעצבים או לבקר בבתי דפוס כדי ליצור הזמנה לאירוע שלך. כל מה שאתה צריך זה מקום נוח על הספה ומחשב ! 

האתר שלנו מאפשר לך לעצב ולייצר הזמנות לוואטסאפ תוך דקות ספורות. עם העיצובים המוכנים מראש שלנו, ספריית המוזיקה והפלטפורמה ידידותית למשתמש, תוכל ליצור ולשלוח הזמנות באותו היום. 

כך תעשה זאת:

בחר את העיצוב המועדף עליך מתוך הקטלוג שלנו.

הוסף שיר שילווה את הסרטון שלך.

מלא את פרטי האירוע, כולל תאריך, שעה ומיקום.

My- Invite שמחה להודיע שמערכת שלנו תייצר לכם את הזמנה לאירוע כלכך מהר והיא מוכנה להישלח לאורחים שלך.

הזמנות לוואטסאפ מועילות לא רק לאירוע שלך, אלא גם לסביבה

הטרנד הנוכחי הוא לצמצם את השימוש בנייר. לכן אתה מקבל חשבונות בדוא"ל, קבלות על עסקאות בנייד ו, כמובן, שולח הזמנות לוואטסאפ. עם התקדמות הטכנולוגיה, אין צורך לפגוע בעצים או בסביבה. הזמנות דיגיטליות משפרות את המיתוג של האירוע שלך, משמחות את האורחים שלך והן ידידותיות לסביבה. האם אתה יכול לחשוב על דרך טובה יותר להזמין את האורחים שלך?