הזמנות דיגיטליות לברית

הזמנות לאירועי ברית יכולות להיות מאתגרות למדי, שכן לרוב קשה לקבוע את התאריך המדויק של האירוע ולהכין הזמנות מראש. בניגוד לחתונות או בר/בת מצוות, 

מהו הפתרון? הזמנות דיגיטליות מציעות אלטרנטיבה מצוינת שחוסכת זמן וכסף תוך הגדלת הסיכוי להיענות גבוהה של האורחים. לפני ההזמנות הדיגיטליות, אנשים היו שולחים הזמנות נייר תחת מגבלות זמן או מתקשרים אישית לכל אורח – תהליך מייגע, יקר ולא יעיל.

הזמנות דיגיטליות לאירועי ברית - כיצד הן פועלות?

הזמנה דיגיטלית היא הזמנה מעוצבת שנשלחת לאורחים באמצעים אלקטרוניים, כגון, WhatsApp, SMS, מבלי הזמנה מודפסת על נייר. שיטה זו חסכונית, חוסכת זמן, יעילה יותר וידידותית לסביבה. התהליך כולל עיצוב ההזמנה לפי טעמו והוראותיו של הלקוח, ולאחר מכן מתן קובץ מוכן לשליחה להפצה לאורחים. הלקוחות יכולים להכין את ההזמנה לפני הלידה, ולהשאיר את התאריך פתוח, או ליצור אותה מיד לאחר הלידה. הזמנות דיגיטליות יכולות לכלול תמונות,, סרטונים ומגוון רחב של עיצובים ושיר שמלווה את הזמנה.

שיטות מיטביות לשליחת הזמנות דיגיטליות לאירועי ברית

באופן אידיאלי, יש לשלוח הזמנות דיגיטליות לכל המוזמנים בהקדם האפשרי. במקרה של אירוע ברית, "בהקדם האפשרי" הוא בדרך כלל מקסימום 8 ימים מראש, לכן זה חייב להיות מדויק ויעיל. ניתן להשתמש בהודעות WhatsApp או SMS כדי לשלוח את ההזמנות לאורחים. 

עלויות עיצוב הזמנה דיגיטלית ושליחתה באמצעות SMS לכל האורחים

כיום, חבילות במחירים נוחים לעיצוב הזמנות דיגיטליות והפצתן ב-SMS זמינות, ומבטיחות שלקוחות לא צריכים לבזבז את זמנם המוגבל. על ידי שימוש בשירות זה, לקוחות יכולים לקבל הזמנה מותאמת אישית שעוצבה בהתאם להעדפותיכם ונשלחה ב-SMS לרשימת האורחים המלאה שלכם. מחיר החבילה תלוי בתוספות הרצויות, כגון הודעות RSVP, עיצוב הזמנה, אישורי הגעה ועוד.