הזמנה לבת מצווה נוסח

נוסח הזמנה לבת מצווה: בחינת המגוון הרחב של ביטויים להזמנות לבת מצווה

ברכות על ההגעה לאבן הדרך של בת המצווה! כעת, לאחר שבחרתם את ההזמנה המושלמת המשקפת את טעמכם, הגיע הזמן למצוא את הניסוח הנכון להזמנה שלכם לבת מצווה. ישנן אפשרויות רבות, שכולן מעוררות תחושה של התרגשות לקראת האירוע המשמח. להלן, ריכזנו עבורכם כמה מהדוגמאות הטובות ביותר לשימוש וליהנות.

 

אנו שמחים להזמינכם להצטרף אלינו לחגיגת בת המצווה של מעיין תחי ביום שלישי, י"ח אלול תשע"ז (13.09.17) בשעה 19:00 באולם השמחות ביקיר. אנו מצפים לקבל את פניכם בברכה! משפחת מאיר.

 

בהכרת תודה מקרב לב לבורא עולם על כל הברכות שקיבלנו, אנו מזמינים אתכם מכל הלב לחגיגת בת המצווה של בתנו היקרה, תאיר תחי, שתתקיים ביום שלישי, 13 בספטמבר 2017, בשעה 19:00 באולם החגיגות ביקיר. אנו נתכבד בנוכחותך! משפחת רבינוביץ'.

 

 

ליאל חוגגת 12! הילדה הקטנה שלנו גדלה כל כך מהר. בעוד שכל אירוע הוא סיבה טובה לחגוג, בת מצווה בהחלט שווה מסיבה מפוארת! הצטרפו אלינו ביום שלישי, 13.09.17 בשעה 18:00. אנו מקווים לראותכם שם! משפחת שחף.

 

 

לדניאלה מלאו 12! בואו לחגוג איתנו! מסיבת בת המצווה תתקיים ביום שלישי, 13.9.17, ב"אחוזת השרון", רח' ז'בוטינסקי 73, הרצליה פיתוח. הערב יכלול מסיבת קריוקי כיפית! דניאלה וכל המשפחה.

 

 

זה נראה כמו חלום שהגענו לאירוע החשוב הזה – חגיגת בת המצווה! לכבוד הוא לנו שתצטרפו אלינו לחגיגה איתי ועם משפחתי ביום שלישי, 13.9.17, בהיכלי "האצולה", תלפיות, ירושלים. אנו מצפים בקוצר רוח לנוכחותכם! שיר, ההורים והאחים המאושרים.

 

 

אנו שמחים להזמינכם לחגיגת בת המצווה של שובל, שתתקיים ביום שלישי, י"ח אלול תשע"ז, 13.9.17, בהיכלי "אצולה", תלפיות, ירושלים. נשמח אם תצטרפו אלינו. שרון ואבי מעוז.

 

 

12 מסמלת נעורים ופריחה, ואילו בת מצווה מסמלת את תחילת ההתבגרות וההתבוננות. ביום מיוחד זה, מלא שמחה בליבנו, אנו מזמינים אתכם בחום לחגוג איתי, עם משפחתי ועם חבריי בבת המצווה שלי ביום שלישי, י"ח אלול תשע"ז, 13.9.17, באולמות "הכתר", צומת גדרה. נשמח לראותכם שם!