חברה לאישורי הגעה לחתונה

מועד האירוע המיוחד שלכם מתקרב, חשוב לנהל ביעילות את תהליך ה-RSVP כדי להפחית באופן משמעותי את העלויות ולקבל הערכה מדויקת של מספר המשתתפים באירוע שלכם. השירות המקיף והקפדני שלנו מתאים לאירועים שונים, כולל חתונות, בר/בת מצוות, בריתות, טקסי חינה.

כיצד פועל שירות ה-RSVP לחתונה שלנו?

אנו מתחילים את תהליך האישור ההגעה לחתונה 14 יום לפני האירוע, ומבטיחים שאנו אוספים את כל התשובות מהאורחים כשבוע לפני האירוע. לאחר שאנו מקבלים רשימה מאורגנת של המשתתפים, אנו שולחים הודעות טקסט (SMS) כדי לאשר את נוכחותם באירוע.

לאחר שלוש הודעות, ננסה ליצור קשר עם אורחים שלא הגיבו לאישורי ה-SMS באמצעות הטלפון, אנו מגיעים לכל המוזמנים על ידי התקשרות אליהם..

דוח זה כולל את שם האורח, סטטוס הנוכחות שלו, מספר האנשים המלווים אותו ולעתים, סיבה לאי השתתפות באירוע אם האורח שיתף מידע זה מרצונו.

יתרונות של מערכת RSVP לחתונה:

  1. מארח האירוע מקבל מידע מלא על הגעת האורחים.
  2. לאורחים יש אפשרות לבצע תשלומי מתנה בכרטיס אשראי לפני האירוע.
  3. כל שינוי בהגעה ניתן להעביר ב-SMS אחד.
  4. נשלחות תזכורות קבועות לאורחים לגבי מועד האירוע והדיוק בזמנים.
  5. שליטה מלאה בכל הפרטים ביום האירוע.

הזמנה ייחודית ומושקעת יכולה לפתוח את התיאבון של האורחים ולצפות להגיע לאירוע.

אצלנו בMy Invite תקבלו מגוון פתרונות ודוגמאות של הזמנות לחתונה ברמה אכותית שפשוט תגידו וואו .

למה השירות הזה נחוץ?

שירות ה-RSVP לחתונות חוסך את הצורך לפנות לכל אורחי החתונה באופן אישי, מה שגורם לחיסכון משמעותי במנות לאלו שלא מגיעים. לדוגמה, אם מתוך 350 מוזמנים 100 לא מגיעים ואתם יודעים על כך דרך שירות ה-RSVP, אתם חוסכים 250 ₪ למנה, כפול 100 מנות. מדובר בחיסכון משמעותי של 25,000 ₪, שמונע הפסד כספי גדול.

ללא RSVP לאירוע שלכם, לא ניתן לצפות מצב כזה מראש, ואתם עלולים להפסיד את המנות הללו. שירות ה-RSVP לחתונות פותר לכם דאגה משמעותית, ומאפשר לכם להיות בראש שקט ולחסוך כסף. כך תוכלו ליהנות מיום החתונה שלכם בראש שקט, ולהפקיד את המשימה בידי מומחים שיבצעו אותה על הצד הטוב ביותר.