אישורי הגעה וסידורי הושבה

ברוכים הבאים לשירותי האירועים של My Invite! 

אם אתם נמצאים בעיצומו של תכנון אירוע משמעותי וזקוקים לפתרון יעיל ומזמין עבורכם ועבור המוזמנים שלכם, 

הצוות שלנו כאן כדי להבטיח שהאירוע שלכם יהיה בלתי נשכח ומאורגן בקפידה.

 לדוגמה, השירותים שלנו כוללים ניהול אישורי הגעה וסידורי ישיבה כדי להבטיח יחס אישי לכל משתתף ולהבטיח שהם יושבים בנוחות.

 השירותים שלנו כוללים דלפק קבלת פנים, מעקב אחר משתתפים, חלוקת כרטיסי ישיבה וסיוע בתכנון הישיבה לפני האירוע.

 יתרה מכך, גישה זו מאפשרת גם חיסכון בעלויות על ידי הימנעות מהצורך בהקמת שולחנות מיותרים באירוע.

החתונה שלכם היא מחווה לאהבה, ואנו מכירים בחשיבותו העצומה של היום הזה. 

לפיכך, אנו מתחייבים לספק סידורי ישיבה לחתונה המנוהלים בצורה מקצועית, תוך הבטחה שכל משתתף ירגיש מוערך ויקבל שירות יוצא דופן מטעמכם.

האם ישנם התאמות בלתי צפויות? היו סמוכים ובטוחים.

 שירותי ניהול הישיבה המקצועיים שלנו מוכנים לטפל בכל צרכיכם.

 בין אם מדובר בשינוי במספר האורחים או שינויים בהתקנת המקום, אנו מבטיחים שהכל ינוהל במהירות, מה שיאפשר לכם ליהנות מהאירוע שלכם. 

השירותים שלנו כוללים ניהול אישורי הגעה ואישורי ישיבה, מה שמפחית משמעותית את הלחץ לפני האירוע ובמהלכו.

בנוסף, חשוב להדגיש כי ניהול אישורי הגעה מראש ורישום משתתפים בזמן אמת יכולים להוביל לחיסכון כספי משמעותי.

 על ידי אישור הגעת האורחים מראש וכשהם מגיעים, עליכם לפצות את המקום רק עבור מי שהגיעו, תוך ביטול הצורך בשולחנות נוספים עבור נעדרים.

עבור האירוע שלכם, אנו מבטיחים שיהיה מספר אופטימלי של דיילים ופקידי קבלה זמינים. אנו מציעים מגוון חבילות סידור וישיבה המותאמות לכל דרישה.

 משימות אלו מתבצעות באמצעות מערכת ממוחשבת בשילוב אישורי הגעה מראש.

בזכות הניסיון העשיר שלנו בניהול אירועים, My Invite מבטיחים לכם חוויה חלקה, מהנה ושלווה. 

בין אם מדובר בחתונה או בכל אירוע אחר, פנו אלינו, ונוודא שהאירוע שלכם יהיה לא רק מאורגן אלא גם מהנה במיוחד! 

מוכנים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח? 

צרו איתנו קשר עוד היום ונתחיל לתכנן! הצוות שלנו מוכן להציע פתרונות מותאמים אישית אשר יענו על הצרכים הספציפיים של האירוע החשוב שלכם.

My Invite

תקנון – יצירת הזמנה דיגיטלית וקבלת מתנות באשראי לאתר MyInvite (להלן "תקנון קבלת מתנות באשראי")

*שימו לב, ביצרת משתמש ובאישור תקנון זה הינכם מסכימים לאתר ולתנאיו ולקבל דרכנו שירות מתנות באשראי.

1. מטרת האתר –
האתר " https://myinvite.co.il" (להלן: "האתר" או "החנות") מציע שירותי ניהול הזמנת אורחים
לאירועים ומתן מתנות באופן מקוון.
בעל האתר רשאי להוסיף מוצרים ו/או שירותים למכירה ו/או תוכן לאתר, לפי שיקול דעתו.

2. הגדרות –
המשתמש/ת ו/או הגולש/ת– כל אדם, או ישות משפטית אשר גולשים/מבקרים באתר .
הבעלים – מיכאל ברוכיאן מדיה בע"מ" 516466240 , שכתובת הדואר האלקטרוני שלהם היא
info@myinvite.co.il
האתר – אתר “MyInvite” אשר כתובת הדומיין שלו היא – https://myinvite.co.il
3. כללי –
בתקנון קבלת מתנות באשראי זה מפורטות ההוראות ותנאי השימוש בנוגע לקבלת מתנות באשראי.
תקנון קבלת מתנות באשראי אינו בא לגרוע מהאמור בתקנון ובתנאי השימוש הראשיים של האתר.
כלל ההוראות המפורטות בתקנון ובתנאי השימוש הראשיים יחולו בנוסף על משתמש אשר בחר לקבל
מתנות באשראי, ועל המשתמש לקרוא ולהבין אותם.
תקנון קבלת מתנות באשראי מנוסח בלשון זכר, אולם מכוון לשני המינים.

4. מכירות ואספקת שירותים
4.1. כללי –
רכישה/שימוש מוצרים או שירותים דרך האתר כפופה לאמור בכלל סעיפי תקנון קבלת מתנות באשראי
וכן לאמור בתקנון ותנאי השימוש הראשיים של האתר.
4.2. בעלי האתר רשאים לעדכן את מחירי המוצרים והשירותים מעת לעת, ללא הודעה מוקדמת.
4.3. הרכישה/שימוש באתר מתבצעת באמצעות כרטיסי אשראי וכפופה לאישור חברות האשראי.
4.4. המשתמש באתר, בין אם הוא מזמין השירות, או נותן המתנה, מצהיר כי הוא הבעלים של
אמצעי התשלום, או שקיבל אישור להשתמש בכרטיס או באמצעי התשלום מבעליו.

השימוש באתר ושירותיו מותר לצרכים פרטיים ולא מסחריים, וזאת אלא אם התקבל לכך אישור
מבעלי האתר.
4.5. פניות לבעלי האתר בנושאים שונים, שירות לקוחות, שאלות ובירורים יתאפשרו באמצעות פניה
לכתובת המייל – info@myinvite.co.il . או באמצעות הודעת וואטסאפ – 050-610-5565

5. תהליך רכישת/שימוש בשירותי הזמנות לאירוע באתר–
בסעיף זה "בעל האירוע" – משתמש שעושה שימוש באתר לצורך יצירת הזמנות לאירוע.
5.1. בעל האירוע יבחר ויסמן את סוג האירוע.
5.2. בעל האירוע יבחר ויסמן את תבנית העיצוב.
5.3. בעל האירוע ימלא את פרטי האירוע, שמות בעלי האירוע ומשפחתם ושאר הפרטים הנדרשים
לצורך יצירת ההזמנה.
5.4. בעל האירוע רשאי לבחור שיר שילווה את ההזמנה.
5.5. לאחר שלבים אלו, על מנת להתחבר לאזור האישי, יקבל בעל האירוע קוד חד פעמי לנייד איתו יתחבר למערכת לצורך הזדהות ושימוש באתר.
על בעל האירוע להיכנס ל"אזור אישי" ולהזין רשימת מוזמנים ופרטי יצירת קשר.
5.6. להשלמת הזמנת השירות, בעל האירוע יזין פרטים מזהים ופרטי יצירת קשר.
בעל האירוע יאשר את נכונות הפרטים ויאשר כי קרא את תקנון השימוש/הרכישה.
5.7. לאחר השלמת ההזמנה, מערכת אתר MyInvite תשלח הודעות למוזמנים. המערכת תשלח
הודעת תזכורת לאירוע כ-48 שעות לפני מועד האירוע, וכשעתיים לפני תחילתו באמצעות הודעת
וואטסאפ וסמס.
6. שירות מתנה באשראי
6.1. בעל האתר מאפשר לבעל האירוע לקבל מתנות (סכום כספי בלבד) ממוזמנים לאירוע באמצעות
תשלום בכרטיס אשראי.
6.2. אופן קבלת השירות: כאשר בעל האירוע יוצר דרך משתמש ומאשר את התקנון.
6.3. מספר ימים לפני, וביום האירוע, ישלח האתר הודעה למוזמנים, עם קישור (לינק) למערכת
שתאפשר הענקת מתנה בכרטיס אשראי.

6.4. המתנות יועברו לבעל האתר על ידי מערכת סליקה, והוא יעביר אותן לבעל האירוע בניכוי
העמלה, ובכפוף למפורט בתקנון.
6.5. המערכת מאפשרת למוזמנים לצרף למתנה ברכה ותמונה.
6.6. האתר ישלח לבעל האירוע עדכונים שוטפים על מתנות שמתקבלות .
6.7. תוך 72 שעות מסיום האירוע, ישלח האתר מייל לבעל האירוע, עם סיכום סך כל המתנות
שהתקבלו מהמוזמנים.
6.8. לפי הדין בישראל ולפי כללי המס, כתנאי להעברת המתנות לבעל האירוע, על בעל האירוע
להעביר לבעל האתר אישור ניהול חשבון עדכני של מקבל המתנה. (פרטי חשבון של אדם
יחיד או בני זוג לפי העניין).
6.9. בעל האתר יעביר לבעל האירוע את סך כל המתנות, בניכוי עמלה בשיעור 5.8% בתוספת מע"מ כדין, וזאת בתאריכים הנ"ל:

עבור אירועים שהתקיימו בתאריכים שבין ה1-15 בכל חודש – העברה בנקאית תתבצע ב5 של החודש לאחר מכן

עבור אירועים שהתקיימו בתאריכים שבין ה16-30 בכל חודש – העברה בנקאית תתבצע ב11 של החודש לאחר מכן

*במידה ותאריכי ההעברות יתקיימו על סופי שבוע/חגים ההעברות יתבצעו ביום העסקים לאחר מכן

7. החזרים וביטולים –
7.1. לא ניתן לבטל עסקה לאחר שסופקה ללקוח ההזמנה שהכין.
7.2. יחד עם זאת, אנו קשובים לפניותיכם, אם בכל זאת אתם מעוניינים לבטל את העסקה, אנא פנו
אלינו באחד מדרכי הקשר אשר מפורטים בסוף מסמך זה, ואנו נשקול את בקשתכם.
7.3. לאחר שמוזמן לאירוע נתן מתנה לבעל האירוע (לאחר אישור פעולת הסליקה וקבלת האישור
מחברת האשראי), ניתן יהיה לבטל ו/או לקבל החזר בגין המתנה שהוענקה.
7.4. במקרה של ביטול אירוע, מצד בעל האירוע, לאחר שהתקבלו מתנות – באחריות בעל האירוע
להודיע בכתב לבעל האתר בדבר הביטול. בעל האתר יחסום את האפשרות לקבל מתנות. בעל
האתר יעביר את המתנות שהתקבלו אצלו, בניכוי 5.8% + מע"מ לבעל האירוע תוך בתאריכים הנל:

עבור אירועים שהתקיימו בתאריכים שבין ה1-15 בכל חודש – העברה בנקאית מאיתנו תתבצע ב5 של החודש לאחר מכן

עבור אירועים שהתקיימו בתאריכים שבין ה16-30 בכל חודש – העברה בנקאית מאיתנו תתבצע ב11 של החודש לאחר מכן

*במידה ותאריכי ההעברות יתקיימו על סופי שבוע/חגים ההעברות יתבצעו ביום העסקים לאחר מכן

8. עדכונים ושינויים –
בעלי האתר שומרים את הזכות לעדכן מעת לעת ולפי הצורך את תקנון קבלת מתנות באשראי. על בעלי
האתר לא תחול החובה לעדכן את המשתמשים בשינויים בתקנון תנאי השימוש, תוקפו יהיה מרגע
שינויו, והוא יהיה זה אשר מחייב את המשתמשים.
9. סמכות שיפוט –
הדין החל על כך סכסוך או מחלקות בנוגע לתקנון זה יהיה הדין הישראלי וסמכות השיפוט המקומית בכל
עניין הנוגע לתקנון תנאי שימוש זה יהיה לבית משפט בתל אביב בישראל.

10. פרטי התקשרות לבעל האתר:
מייל info@myinvite.co.il